ମାତା ସୀତାଙ୍କୁ ଶ୍ରୀରାମ କଲେ ଉଦ୍ଧାର ସମସ୍ତେ ଆସିଲ ଫେରି ଅଯୋଧ୍ୟା ପୁର ଅଭିଷିକ୍ତ ହେଲେ ରାମ ହୋଇ ମାତା ସୀତାଙ୍କୁ ଶ୍ରୀରାମ କଲେ ଉଦ୍ଧାର ସମସ୍ତେ ଆସିଲ ଫେରି ଅଯୋଧ୍ୟା ପୁର ଅଭିଷିକ୍ତ ହ...
ଛୁଟି ଗଲେ ଗୁଳି ଶର ବା ହାବେଳୀ ଫେରିକି ଆସିବ ଥରେ ଅନୁତାପେ ସିନା କାଳକ ସରିବ ନୟନର ଅଶ୍ରୁ ନୀରେ । ଛୁଟି ଗଲେ ଗୁଳି ଶର ବା ହାବେଳୀ ଫେରିକି ଆସିବ ଥରେ ଅନୁତାପେ ସିନା କାଳକ ସରିବ ନୟନର ...
କିଏ ଜାଣେ କେବେ କାହା ଅଭିନୟ ନିମିଷେ ହେବ ବିଲୟ।। ଗୋଟିଏ ସୂତ୍ରରେ ବନ୍ଧା ଏ ଜଗତ ତ୍ରାଣକର୍ତ୍ତା ଯେ ଈଶ୍ୱର।... କିଏ ଜାଣେ କେବେ କାହା ଅଭିନୟ ନିମିଷେ ହେବ ବିଲୟ।। ଗୋଟିଏ ସୂତ୍ରରେ ବନ୍ଧା ଏ ଜଗତ ତ୍...
ଏହା ଭାଳି କାଳ ବ୍ୟୟ ନକରି ପାଞ୍ଚାଳ, ଡକାଇଲେ ଗୁରୁ ସନ୍ଦୀପନୀଙ୍କୁ ଚଞ୍ଚଳ। ଏହା ଭାଳି କାଳ ବ୍ୟୟ ନକରି ପାଞ୍ଚାଳ, ଡକାଇଲେ ଗୁରୁ ସନ୍ଦୀପନୀଙ୍କୁ ଚଞ୍ଚଳ।
ତା' ମୁକୁଳା ଯୌବନ ଲାଳସାରେ ଶଇତାନ ବେପାରୀଙ୍କ ନିର୍ଲଜ ମୁହଁ, ତା' ମୁକୁଳା ଯୌବନ ଲାଳସାରେ ଶଇତାନ ବେପାରୀଙ୍କ ନିର୍ଲଜ ମୁହଁ,
ଭୁଲିଗଲି ପରିବାରର ଦ୍ୱାହିରେ ସଂସାର ନାମକ ଯତୁ ଗୃହରେ ଜଳୁଥିବି ତୁମ ନାମ ଜପ କରି ନ ପାରିବା ଦୁଃଖରେ ଭୁଲିଗଲି ପରିବାରର ଦ୍ୱାହିରେ ସଂସାର ନାମକ ଯତୁ ଗୃହରେ ଜଳୁଥିବି ତୁମ ନାମ ଜପ କରି ନ ...